Biz yarın yaptıracağız. Bayramdan önce eczaneye söyledik getirtip dolaba koydular yarında giderken alıp geçeceğiz. Aşı gününden bi kaç gün önce eczaneye söylemenizde fayda var. Çoğunlukla iki dozluk olan kullanılıyor piyasada. 3 ve 5 ayda. Bize 2.ay aşıları sırasında bugün almış olsaydınız 2-4 şeklinde yapardık demişti ebemiz. Verem aşısıda canlı aşı olduğu için ya beraber yapılıyor yada 30 gün ara verilmesi gerekiyor. O yüzden 3. Ay diye belirledik. Sağlık ocağıyla görüşün ilerleyen aşı günlerinide yazması belirlemesi lazım rotadan dolayı her ay aşı olmuş olacak 6.aya kadar. 30 gün aralık bırakmak gerekiyor çünkü. Planlamaları lazım.