Arkadaşlar,benim kızım 2 yaşını dolduracak ayın 4 ünde 😌Tuvalete alıştırmaya çalışıyorum,ancak çok diretiyor ,ne sıklıkla götürürsem götüreyim hiç fayda etmiyor ,lazımlığa oturtana kadar canım çıkıyor 😣Üstelik bu yaz da kesin alıştırmam lazım,okula başladığım zaman çok sıkıntı yaratacak bana .Kesin işe yarar dediğiniz bir yöntem var mı ?Acil önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar 🙏