Burcin1706 bende nutricia neocate kullaniyorum netdeydes 1 ay olacak gecen aptamil as aldim inanin kokusuda tadı da hemen hemen ayni hatta en iyisi neocate dendi.bizim raporumuz var daha bugun ikisini inceledim icindekiler kalorisi olsun Neocate kalorisi omg3 aptamilden daha fazla ikiside zaten Nutricia ürünü bekli sizin yenidir ilk gun diue yoksa asla bunlar gaz yapmaz tadi kotu diye kusma olabilir oda geciyor