Kızlar bebeğim 3 buçuk aylıkken meme reddine başladı atak haftası dedim galiba şuan tam 4 aylık bir kaç kez biberon verdim tutmadı zar zor göğüsümü tutuyordu şimdi ise 3 gündür biberon istiyor göğüsümü gece dışında asla emmiyor biberonu nasıl unutturacağım akıl verin 😨