Nurcan3500 Merhaba arkadaslar meraktan ölecegim yarini bekleyemicem benim adetim 10günü gecti bende tahlil vericektim gebelik testi de istedim sonucum çikmıs simdi e nabizdan baktm refarans araligi 0-5 deger 0 cıkmıs hamile degilim deme arkadaslar
Piko2021 Nurcan3500 yok hamile değilsiniz de niye herkesin adeti gecikti bu ay havadam dolayı mı acba
Birfincankahvee Nurcan3500 peki adet oldunuz mu bende o durumdayım ölücem korkudan hala adet olmadım 11 gun oldu