lolaa 4.ayda aklımdan çıkmayacak şeyler yaşattı bize kızım. 4. Ay atağı berbat 😒 anlamsız ağlamalar beslenme reddi saatlerce uykuya direnme kısa kısa uyuma huzursuzluk, çığlık çığlığa ağlardı hala unutamıyorum. Biz 1 aya yakın bi sürede atlattık. 2 yaşından sesleniyorum HERŞEY DAHA ZORRR 😂