Biz 40 günlükken yaptırdık iyi ki de yaptırdık, bence sizde ayaklanmadan yaptırın derim.biz klips yöntemiyle yaptırdık 2-3 gün köpük bardak ve bolca kremledik.1 hafta maximum hiç birşeyimiz kalmadı geçti gitti.şimdi 3 aylık olduk:) sünnet olmadan ön bir görüşme yapmıştık doktorla o bize gerekenleri söylemişti yanımıza alacaklarımızı filan