Merhabalar 5ay 20gunluk erkrk bebegim var. Kilosu bikac gun once 6900dü.Haliyle biraz kilo aldırmak istiyorum anne sütü alıyor sadece fakat biberon kabul etmiyor cok denedim.avent lansinoh var evde.Biberon reddine bi cozum bulan var mı? Veya önerisi? Mama olarakta hangi mama kilo aldirir?