Doğum yapalı 9 ay oldu adet olalı da 4 yada 5 ay oldu. Hamilelikten önce olduğum gibi olmuyor miktarı biraz fazla. Ama öyle aşırı değil.bu normal mi. Doğumdan önce 7. Günde biterdi 4. Günden sonra az olurdu ama şimdi 7. Güne kadar ilk günkü gibi oluyor miktar olarak. Acaba normal mi doktorluk bir durum mu.