Oğlumun 1 haftaya yakındır hafif ateş ve hırıltısı vardı ve hala devam eden bir hırıltısı var.
Doktorumuza götürdük ciğerlerine inmemiş bır sıkıntısı yok dedi fakat devam edince çocuklara ait bir devlet hastanesine götürdüm Bursa’nın en iyisi dört Çelik hastanesine.
Doktorumuzun yapmadığı kan tahlili ve röntgeni çektiler ve sonuçlarımız şükürler olsun ki tertemiz çıktı.
Ama hırıltı devam ediyor bunu burnundaki sümüğe bağlıyorlar ben sürekli temizliyorum sabah öğlen akşam.
Hırıltısı moralimi çok bozuyor.
Bakgam var ve atamıyor zaditen damla kullanıyoruz öksürük şurubu daha vermiyorum küçük olduğu için.
Siz anneler basına böyle bir durum gelen var mı varsa neler yaptınız??
Artık doğal yollar denemeye başladım ıhlamur çözmek otu kaynatıp suyunu içirmek gibi.
Bana akıl verirmisiniz. 🙏🏻