Vera23 yapacağın tek şey sakin kalmaya çalışmak benim oğlumda aynı yapma dediğimi inatla yapar dur sustan anlamaz çoğu zaman bende gerilirim ama oğluma yansıtmamaya çalışırım bağırmak özellikle çok yanlış özgüveni eksik bir şekilde büyürlermiş bağır çağır büyüyen bebekler yanlışsa yaptığı birşey asla taviz vermem tepki koyarım olmaz annecim kusura bakma istediğin kadar ağla fark etmez derim bir yerde susar durur mecburen bağırmak çözüm değil mutlaka terbiye vereceksin ama sakin kalarak anlatmaya çalışmalısın çocuk büyütmek çok zor iş bu zorluklar bir sende yok çoğu annede yaşıyor senin yaşadığını sabırlı olup zorluklara göğüs germek zorundayız annelik kolay birşey değil