gizemlili Momgirl16 6 saatte 1 diyorlar canım tekrar ver alınına eklem yerlerine ıslak bez koy , duş aldır. İnşallah düşer sabaha çok geçmiş olsun. Geçmezse götür acile
Show_must_go_on Momgirl16 ateşi olsa da olmasada siz calpol verin 6 saat arayla çünkü ateş olmasa bile aşı yerleri ağrı yapıcak bu da bebeğinizi rahatsız ve huysuz yapıcak. Doktor tabsiyeaiyle her aşıdan sonra 24 saat valpol verdim ateş olsada olmasada.
Linailkay Momgirl16 37 geçmiyorsa vermenize gerek yok 2 tane aşı yapıyorlar ondan. Genellikle 27 ve 38 geçmez zaten ateş düşürücü. Yararlı bişey değil