[silindi] E- bebekte indirime girmiş Neopy markalı benek mayoları.. tshirtleri nasıl acaba kullanan var mı UV ışınlarından koruyor mu
Kuzeybabyy [silindi] kalıbı biraz küçük ama bir beden büyük iyi olur nasıl aldınız bilmiyorum ama ☺️ 18 aylık oğlum 12 kg 3 yaş aldım ben seneyefe giyer rahatlıkla