bebislimom Atilla beye yaptırdık özel ilgi uyuşturma iğnesi yapılırken ağladı sonrası gülücükler çok çabuk toparladı ilk çişini yaparken çok ağladı genelde öyle olurmuş sonrası hiç ağlamadı krem sürerken bile maşallah sorduğumuz şeylerde whatsapptan dakkasına dönüş yaptı doktor bey sağolsun 2000dediler nakitte 1750ye anlaştık