Adelsmom Kizlar 6. Ayimizdayiz cok erken ama sutum az geldigi icin memeyi isiriyor kafasini ceviriyor. Sagma yapiyorum 2-3 saatte 1 , 2 memeden 30cc cikiyor bazen 50-60. (Caylar , haplar vs ne gerekiyorsa aliyorum 2. gundeyim) moralim inanilmaz bozuk sabah erken saatte emzirmeyi denedim agladi istemedi. Sogudu resmen sut gelmiyor diye. Disaridan da psikolojik baski olunca daha cok geriliyorum ve bebegime geciyor istemeden. Tabii bazi travmatik olaylarda atlattik ailecek sutu etkilemis olabilir 🙁 var mi benim gibi olan?
Divayorgun Adelsmom bebeğin emmesi gibi olmuyor sağmak. Emmeyince sütte çekiliyor. Şahsen benim öyle oldu. Sağdım o kadar ama 6. Ayda artık bi damla bile süt gelmiyordu
Elfvli Adelsmom psikoloji cok önemli bu şekilde yetersiz olduğunuzu düşünürseniz yetersiz kalırsınız. Sağım yapmanıza gerek yok . Sagma ile bebek emmesi bir değil. Sutun çoğalması için Bol bol.emzirmekten ötesi yalan. Bebek emdikce sut iniyor. Beyninize hangi sinyali gönderirseniz o olur. Sakın olun . Dışarıya kulak tıkayin. Bebekler bazen meme reddi yapıyorlar. Ara ara benim kızlarım da oldu. Ayakta gezerek hoplayarak yatarak her şekilde emzirmeyi deneyerek aştık.
Nisaaaikooo Adelsmom moralinizi bozmayin motivasyonunuz yuksek olsun mercimekli pilavla bol yeşillik yiyin sicak suyla duş alin insallah sutunuz artar
Smnl Adelsmom belki diş çıkarıyor o dönemde de memeye karşı agresif oluyorlar. Biraz bi kendinizi sakinleştirin en cok anne sütünü artıran şey annenin mutlu olması. Çaylar falan hiç etkili değil. Hatta bazısında laktoz bulunuyor o da çocuğu rahatsız ediyor. Sizi mutlu edecek ne varsa onu yapın ek gıda dönemine de başlamıştır zaten yavas yavas ikisi bir arada götürürsünüz. Lütfen ama lütfen sakinleşip mutlu olmaya dinlenmeye çalışın 🧡
Adelsmom Divayorgun kesinlikle katiliyorum kendi elimle sikinca bile daha cok geliyor sanki. Keske emse insallah gecici bir durumdur😔
Msa0360 Benim bebeğim de 4 aylık, ama sürüm o kadar az ki mama-meme gidiyoruz ama beni emerek doymuyor bile, sütüm de git gide azalıyor büyük ihtimal bende 6.aydan sonra süt veremeyeceğim, ama ne yapalım nasip böyleymiş bence bu kadar yıpratmayın kendinizi
Adelsmom Msa0360 cok uzuldum size de bebeklerimizin sağlığı olsun inşallah. Her şeyi deneyerek geldm şuana kadar
Adelsmom Elfvli yorumunuza katılıyorum. 3 ay reddi yaşadım 2-3 hafta hoplata zıplata memeyi tuttu 2,5 ay daha emzirdim. Psikoloji gerçekten önemli hassas olmamak lazım ama malum anne olarak yetersiz hissedince dağılıyorum sağma hafif kalıyor hissediyorum elle masaj yapınca diğer deliklerden de geliyor. 6. Ayımızı geçtiğimiz için daha çok olayların farkında ve hoppala zıplamaya pek yanaşmadı. 3. Gündeyim bakalım biraz daha sabretmeye çalışıyorum🙁
Adelsmom Nisaaaikooo yemeye içmeye dikkat ederek bu aya kadar geldim böyle diğer anneler gibi şakır şakır sütüm olmadı hiç hep böyle artması için bir şeyler yedim çok kastım kendimi. İnşallah deneyecrğim şeyler işe yarar ama emmesi gerekiyor emmeye dönmesi gerekiyor yoksa boşa 😓
Adelsmom Smnl ay inşallah 🙏🏻 tabii dişten dolayı emerken bazen ısırma yapıyordu bunda daha çok ısırıp ağlıyor. Ek gıdadayız. Aslında ek gıdaya geçince daha çok istememeye başladı kaşıkla yemek hoşuna gitti. Düşünmemeye çalışıuorum ama çok yoruldum 3 ay reddi de yaşamıştım çabalayarak tekrardan memeyi tutturmuştum. Şöyle kafam rahat hiç emziremedim. Psikolojimi düzeltmem lazım çok haklısınız mutlu hissedip çocuğuma da yansıtmam gerekiyor. İnşallah düzelir yorumunuz için teşekkür ederm
RainOverMe Maden suyu komposto sıcak duş mercımek bulgur dere otu ve yesıllıkler kavun karpuz bunları tuketıp denedınız mı bır de sırtınıza, sırtınızın gogus hızanıza masaj yaptırın, uyku durumunuz nasıl uyuyabılıyor musunuz ve en onemlısı kansızlık varsa da sut azalıyor kab degerlerınıze baktırın dusukse kan ılacı kullanın cok faydası oluyor
IkizlerinAnnesiii Isırma kızma varsa diş dönemi olabilir benim oğlum da öyle diş varsa istemiyor itip sonrada ısırıyor. Sen salatalığı falan buzluğa koy soğusun eline ver rahatlar bu dönem geçince de bol bol su ve emzirme ile devam et.
Elfvli Adelsmom kendimi söyle hafifletiyorum. Yetmezse günde bir iki defa mama verirsin üzülme yetersiz değilsin diyorum. Birde malum ek.gidaya başlatıldığı dönem. Gün içinde aç kalmaları bence imkansız. Denge sağlanır diye düşünüyorum. Bir geçiş sürecinde de olabilir ki 6. Ayda da o süreç var . Çevreye bakmaya başlıyorlar sese duyarlılar memede dakikalarca kalmak istemiyorlar. Sessiz sakin bir ortam tercih edin. Üzülmeyin. Düzelir eminim.
Armestn Adelsmom bestlak damla var süt Artırıyo bnde aynı sorunları yaşıyordum ama o damlayı kullandığımdn beri sütüm çok iyi geldi
Adelsmom Elfvli inşallah dediğiniz gibi olur yarın meditasyon gibi sessiz bir şeyler deneyeceğim. Başbaşa kalıp zamana bırakacağım. Teşekkür ederm yorumlarınız için
Angelll35 Adelsmom motilium tablet denediniz mi gün de 3 defa içilecek yanınada humana stil tee doktorumun tavsiyesiydi çok faydasını gördüm
Adelsmom Angelll35 still tee içmiştim. Tableti denememiştim. Mom stok tablet ve çaylarını aldım emzirme danışmanı tavsiyesiyle annelerin yorumlarını okuyarak memnuniyet fazla ona başladım ben de . Bakalım artış olacak mı. O tablet araştırırm teşekkür ederm inşallah işe yarar🙏🏻
1sincaptanesi Adelsmom seni huzursuz eden kimseyle görüşme mümkünse kimmseeyylee görüşme bebeginle bol bol yalnız kal şekerli tatlı sıvı tüket yiyecekler değil içecekler ve meyveler süt yapıyor Allahın izniyle gelir.. benim böyle oluyor 2.5 aylık henüz ana şuan ki tecrübemde bunlar etkili oluyor
Adelsmom 1sincaptanesi dışarıdaki kişilrr malesef çok etkiliyor. Görüşmemek lazım kampa girdim dedim. Bir süre görüşmeyeceğim açıklama yapmak bile insanı yoruyor herkes kendisiyle kıyaslıyor vs. Buradaki insanlar daha duyarlı yaklaşıyorlar gerçekten. En az 3 lt su içiyorum ama meyveli şeyler deneyip onları da deneyeceğim. İnşallah sizin de devamlı sütünüz olur yaptıklarınız boşa gitmez