Seyda120422 kızım 5 aylıktı hamile kaldığımda. Üstelik bende spiral vardı eşim de geri çekiliyordu. Nasipten öte yol yok. Çok ağladım, aldırmayı bile düşündüm ama yapamadım. Şimdi kızım 23 oğlum 9 olacak. Çok zor oluyor. Bazen tuvalete bile gidemiyorum ama şimdiden arkadaş oldular. Oyunlar oynayınca bütün zorluklar birden gidiyor. Ben hep 1 çocuk taraftarıyım şimdi iyi ki olmuş diyorum. Yakında kordonlarımı bağlatacam.