Kızlar ailecek hastayız test verdim covid negatif çıktı ama bogazlarımız pert durumda öksürüyoruz bebegim de aynı babası da bende.
Klimayı açıyoruz geceleri cok sıcak oluyor oturma odasında klima açık biz yatak odasındayız.
Bebeğim öksürüyor buhar makinasını açsam fayda eder mi? Normalde kışın dogalgaz calısırken açıyordun ama klimalı odada da acılır mı iyi gelir mi ?