Devushka Bayram dolayısıyla dr umuz izinde sabah bu aşıyı yapmayı düşünüyoruz evde kendi yapan var mı netten baktım yapılışı kolay yapabilirmiyim yoksa hastaneyemi götürsem
btlakn44 Devushka yarın sağlık Ocak’ları açık sağlık ocağına götürsen ebe yapsa. Bence daha iyi olur canım genede sen bilirsin tabi
Songultortcu Devushka ben sağlık ocağında yaptırdım ebeye ilkinin hepsini kustu ağzına fazla sıkmış ikinci yine sağlık ocağında ben damlattım ağzına benim kızım başkasına ağzını kesinlikle açmıyo hala öyle babasıyla bile birşey yemez yine ebenin yanında yapmanız daha mantıklı
Devushka btlakn44 [silindi] şu an trabzondayız p tesi dönücez o zamnda geç oluyor burdaki sağlık ocağı yaparmı bilmiyorum
mraslan Devushka misafir olarak geldiğinizi söylerseniz yahut kimin yanına gittiyseniz onu alın gidin sağlık ocağına yapıyor
btlakn44 Devushka yapıyorlar canım bende şuan izindeyim bende burda misafir girişli olarak yaptıracam hem dört ay aşısını hemde rota yı