Burcudmn Arkadaşlar merhaba 20 günlük bebeğim için dr verdi bu ilaç içim evet herkes bitkisel diyor ama kapağındaki tozu sodyum karbonat içine karışıyor bu zararlı değil mi acaba kafam karıştı? Birde 2bucuk cc günde 3 kere verebilirsin dedi dr bana çok geldi siz neler yapıyorsunuz
Bilge Burcudmn benim kıza damlasını verdi doktor. Sadece geceleri 15 damla. Çok iyi geldi. Her zaman kullanmıyorum. Ara ara. Ama hakkaten iyi geldi. Gazını çıkarıyor rahatlatıyor
Annesininprensesi Burcudmn bende aldım hiçbir işe yaramadı hatta onu verince daha çok ağlıyor onu farkettim 😣😣
Elifcik Burcudmn benimde 22 günlük kızım günde iki defa 2 buçuk cc veriyorum 2 gün oldu kullanmaya başlayalı işe yarıyacak gibi
Brglbray Ben damlasını kullanıyorum kolik olan bebeğimi gazını sakinleştirdi şükür arasa biraz mızırdanıyor o da olacak elbet toz olanı hiç bilmiyorum bir şey diyemiycem o yüzden 🤭
Kalbimm Bilge dün bende kullanmaya başladım ama verdikten bisüre sonra karnı çok guruldamaya başladı gecede bi türlü rahat edemedi sizdede guruldama huzursuzluk falan olmuş muydu
Suleyadasusu Benim kurtarıcım oldu sap simplex ve nurse harvey onun öncesinde Metsille acı çekti yavrum çok korkmadannkullan ve düzenli kullanmaya özen göster saatli ver hep aynı saatlerde verirsen ki emzirme sonrası veriliyor ben öyle yaptım çok faydasını görürsün özellikle kaka İçin korkma zamanla hiçbirini kullanmayacaksın biz ikinci ayda bütün damlaları bıraktık maşallah ki ben bebeğim kolik mi diye korkuyordum okadar gazlı ve ağlayan bir bebekti
Bilge Kalbimm evet karnında guruldamalar oluyor. Bağırsakları harekete geçiyor. Korkacak bir durum yok canım.prospektüsünde de yazıyordu sanırım o durum🤗
Suleyadasusu [bilinmeyen] şırınga ile günde 3 kere 5ml veriyordum sonra 5 kere 3 ml verdim rahat kala yapıyordu onu içtiğinde sonda kestik hepsini zaten ama hep saatli ver olur mu vücut düzenle ilerler ona göre rahatlar