Kizlar 6 aylık bebeğim var diş çıkarıyor çok huysuz iki gündür bebeğimin ateşi var emmiyor ek gıda yemiyor dentinox jel kullanıyorum rahatlıyor ama aldığım eczanede gece yatarken sürün dediler ben çok ağlıyor sürünce rahatlıyor diye günde 2-3 defa kullanıyorum doktorlarınızın önerdiği bitkisel jel var mı ?