Nanelimoonn Hanımlar merhaba iyi geceler. Şubatın 2sinde sezaryenle doğum yaptım hazirana kadar adet olmadım haziranda adet oldum bu ay olmadım ama kasıklarım ağrıdı geçenlerde baya. Böyle düzensiz olması normal mi