Güzel anneler merhaba,
Benim bebeğim 8 aylık. Sanıyorum atak haftasında hatta bu atak 1 ay gözüküyor, tam bilemiyorum. Sürekli mızırıklık yapıyor bebeğim. Bende ona hep şarkı söylüyorum öyle olunca susuyor, beni dinliyor, gülüyor. Tabi bir müddet sonra ağzım yoruluyor haliyle bende şarkı açıyorum ama ekran göstermeden tabiki. Şarkıyı pür dikkat dinliyor, hatta sürekli bir yere odaklanıp dinliyor, dalıp gidiyor pek kıpırdamıyor. Hal böyle olunca evet ekran görmüyor ama sürekli bir yere odaklanıyor diye beni bir kuşku aldı. Acaba şarkı açarak kötü mü yapıyorum? Açmasam da ağlasa o daha kötü tabi ama siz neler yapıyorsunuz? Sizin bebeğinizde müzik dinlerken böyle mi? Nedensiz bir vicdan yaptım bende, size sormak istedim.