kutlaym KahveliVera roborock 6smaxv, yakın zamana kadar çok iyiydi ama şimdi paspası su damlatıyor, yedek mop almak lazım, onun dışında hiç sorun yaşamadım gayet memnunum 🤍
KahveliVera kutlaym roborock 6 pure aldım max değil ama silmedim hiç o özelliğini denemedim şuan iyi gibi yarın haritalandirma yapacağım evde değilim kayinvalidemdeyiz 🥰 Bakalım bende çok memnunum diyenlerden olurmuyum 🥰
Cerenum KahveliVera roborock s7 maxv plus hem su hem de toz istasyonlu inanılmaz memnunum. Haftada bir kez sadece dysonla süpürür oldum.
KahveliVera Cerenum roborock 6 pure aldık bizde bugün baya güzel ama oradakiler bile roborocku tavsiye ettiler bakalım 🥰