Barlaseymen kargo çok geç geliyor. Ortalama 15 günde elime ulaştı siparişler. Ve resimdeki ile aynı şeyi gondermemislsr. Ben yazlik Bi elbise siparişi verdim. Onlar kışlık elbise göndermişler. İade edecektim ona da hiç ugrasmadim. Çünkü para iadesini yapmiyolarmis. Internette hep o tür yorumlar okudum. Bende hiç ugrasmadim öyle duruyo elbise de. Karar sizin. Belki siz benim yaşadığım talihsizligi yasamazsiniz