Bebeğim 46 günlük nefesi kesiliyo ağzından köpükler çıkıyo üksürmeye çalışıyor zorlanıyordu hemen acile gittik kanda ve ciğerlerde bir şey çıkmadı sonra özele gittik süt alerjisi olabilir dedi alerjik mama aldık daha kötü oldu kabızlık yaptı sürekli öğürüyordu mide bulantısı kusmadan uyuyamadı bende önceden kullandığım hipp mamayı kullanmaya başladım 2 gündür iyiydik sütüm çok olmadığı için beni en fazla 3-5 dk emiyo genelde mama içiyor ama bu akşamda uyurken öksürmeye çalıştı nefes alamıyo gibi oldu sırtını sıvazladım geçti korkuyorum süt alerjisi mi mama da veriyorum daha mı kötü oluyor 🤦🏻♀️ Ne yapacağımı şaşırdım yarın kontrolümüz var