2 haftadır kabızlık yaşıyoruz her büyük abdestimi yapmaya çalıştıkça kan geliyor afedersiniz yırtıldı mi napti bilmiyorum internette makat çatlağı diyor az önce 1 saat yani tuvaletten çıkamadım bu sefer ağrı olmadi ve inanılmaz kaşıntı oldu peçete ile temizlerken afedersiniz gariplik farkettim elimle dokununca makamında büyük ve küçük olmaz üzere ağrısız şişlik var nedir bunlar