Figen46 patlamamıştır inşallah ancak dokularda hasar olabilir. Doktora gitmekte fayda var. Benim doktor ikinci ameliyatı yaparken, rahmimin dikişinin çok inceldiğini, orayı da alıp diktiğini söyledi mesela. Bazısı bırda diyor ya 6 ay bile olmadan korse takayım mekik cekeyim felan, bana doktor yasakladı mesela öyle şeyleri. Nitekim agır kaldırmak da aynı şey benim için. İhmal etmeyin derim. 7 kat kesi var çünkü