Cansuerkan Arkadaşlar bebegım bıberon reddetmeye basladı nasıl mamasını yada sütünü içirebılırım 1 yasında bebegım
Papatyamm01 Cansuerkan Benim oğlumda asla uyanıkken almıyor bebeklikten beri öyle bende yatınca veriyorum ozaman alıyor sizde öyle deneyebilirsinz
begonvilhg Cansuerkan kaşık biberon dene istersen canım. Biberonlar gibi pratik değil ama en azından mamasını içer belki. Ben son care şırınga ile de denerdim başıma gelseydi. Uğraştırır ama aç kalmasından iyidir.