Kızlar doğum yapalı 29 gün oldu, kanamam ilk haftalar çoktu sonra kahverengiye sonra beyaza döndü ve birden adet kanı gibi gelmeye başladı bazen siyah oluyor, ayrıca ip geliyor kanamayla galiba dikişler kaynadı dışardandan bakınca problem yok tamamen kaynamış olarak gözüküyor soldaki düğüm yeride çıkmak üzere açıklık felan yok dediğim gibi tamamen kapanmış ama kanamayı çözemedim varmı böyle olan? 🤦🏻♀️🤷🏻♀️