11 ay 1 günlük kızım var ve 6 aydan beri emzik biberon reddi var aşıırı derecede meme düşkünü oldu uyurken emzik niyetine beni alıyor ağzından çektiğim an kavga kıyamet çığlık çığlığa ağlıyo uykusuzlıktan ölecem gğnde tek uyku yapıyor ona rağmen uyurken hep aklı memede eliylede sıkı sıkıya tutuyo bu durum beni yordu mahvetti üç yaşında kızım var ve ona ilgi alaka gösteremiyorum evimle ilgilenemyiırum memeden kesmeyi düşünüyorum bu defada vicdanen rahatsız oluyorum sizce çokmu erken olur memeyi bırakmak.uykusuzken hem gergin hem stresli ve yorgun oluyorum gün geçmiyor tahammülsüzleşiyorum saat onda uyudu ve 1 saat on dakikadır memede bırakmıyor kalkayım dinleneyim çektiğim an ağlıyor napacam bilmiyoeum :(((