kurabiyem28 merhabalar
Bebeğiniz nasıl oldu
Çarşamba günü 2. Ay aşılarını yaptırdık , o gün sıkıntı yoktu ama bu sabah 38 ateş gördüm 1 çay kaşığı calpol verdim düştü , keyfi de yerinde aslında ama az önce yine ateşi çıktı
Ayrıca her gün kaka yapardı dün de bugün de yapmadı .
Sizin belirtilerle aynı gibi 😢