Bizim de başımızda vardı ateş 37,5 tu 38 e çıkınca hemen acile gittim. Kulaktan ölçen cihazım yok alından temassız ateş ölçer kullanıyorum. Elleri ayakları soğuktu gerçek ateşte eller ayaklar soğuk olur derler zaten. Doktor sadece zıbın giydirmemi ve 6 saatte bir calpol vermemi söyledi. Antibiyotik başladı. Nezle olmuş demişti başta ama ben covid pozitif çıktım sanırım kızım da pozitifti. Başta emmek istemedi zorluyordum. Hep kustuğu içim kusmasını semptom olarak görmedim. Biz de 23 günlüktük. Çok şükür sonra toparladık. Evdekiler evham yapıyorsun demişlerdi ama iyi ki götürmüşüm diyorum siz de ihmal etmeyin bence.