SenaDurna Kızımın gıda alerjisi var 5 aylık hiçbir alerji mamasını içmiyor vanilya özü, şurubu vs herşeyi denedik. Son çare keçi sütü olduğumiçin dr golden goat deneyelim dedi hiç demeyen var mı alerjik bebeğe, kızım aç günlerdir sütüm de yok deliricem yardım
Tugce SenaDurna Alerji mamalarını reddetmesinin tek sebebi tat değil. Bağışıklığını ayağa kaldırıyor. Çünkü aminoasit formunda. Beden önce onu tehdit olarak algılıyor ama maksimum 2 hafta içerisinde tamamen alışacak. Alışmıyor demeyin. Bunun deneyleri yapılmış. Siz kararlı olun. evolvia rp deneyin ama anne sütü almıyorsa hayvansal protein olan mamalar daha iyi. Keçi sütlü mama veremezsiniz. Hiçbir doktor da böyle bir şey söylemez. İnek sütlü mamadan ne farkı var? Protein yapısı neredeyse aynı.
SenaDurna Almondeyed evet ama hiçbir alerji mamasını içmedi son çare bunu deneyelim dedi de ne yapacağımı bilemedim ben de aç yani 2 haftada 80 gr aldı
Veratuba Keçi sütü çapraz reaksiyon gösterir Allah korusun vermeyin diğer alerjik mamaları deneyin içine pekmez yada vanilya katabilirsiniz ısrarla verin alışıyorlar zaten tadına
Veratuba Keçi sütü içeren mamayı hangi doktor önerdi şaştım şuanda Dr nuzu değiştirmeniz gerekiyo alerji hakkında hiçbir bilgisi yokmuş
SenaDurna Veratuba bu süreç 3 aydır devam ediyor ve söylediklerinizin hepsini denedik vanilya pekmez farklı mamalar biberon ama her ay kilo alımı azaldı bu ay 80 gr a düştü çaresizim yani vanilya pekmez dışında varsa öneriniz onu da deneyeyim
SenaDurna Rika 3 aydır deniyoruz ve içmiyor artık büyümesi tamamen durdu ne kilo alıyor ne boyu uzuyor
Rika SenaDurna tek bir mamada sabit kalip saat basi 30 cc 60 cc denemelisiniz ve sinirlenmeden soylenmeden cunku bebek hissediyor. Biraz sabir alisacaktir icine birseyler eklemeden hep ayni sekilde denerseniz 1 haftada alisir. 3 ayda icmiyorsa mama degisikligi vanilya surubu elma konsantreai koyuyorsaniz tam tadina alisacakken vazgceiyordur. Kucucuk bebegin damak zevki olusmamistir zaten sadece aliskanlik gerek ayni yoldan ilerlemelisiniz
Veratuba Değiştirmeyin o zaman bir mamada sabit kalın bizim kullandığımız aptamil progomin as anne sütüne en yakın alerji mamalarından bu ısrar edin teklif edin saat başı 30 cc ile başlayın mutlaka acıkıp mecbur içicek sık sık değişiklik yaptığınız için tiksinebilir ve 3. Ayda meme reddi iştahsızlık atak dönemi sabırlı olun
Veratuba 5 aylıkmışsınız pardon ben 3 aylık sandım ek gıdaya geçebilirsiniz alerjik bebekler 5. Ayda geçiyorlar inşallah ek gıdayı sever