Kızlar selam bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olcak sadece anne sütü alıyor ilk başlarda çok sütüm geliyordu şu son 2 haftadır sütümün azaldığını hissediyorum bu nedenle her gün sağım yapmaya karar verdim sütün artması için (mantıklı mı bilmiyorum) bebeği emzirip yatırıyorum bir yarım saat sonra sağıyorum ancak çok süt gelmiyor (toplamda 40-60 cc falan) bebeğin kilo alımı şuanlık normal peki sütün bu kadar çıkması normal mi doğru sağma saati var mıdır?