Adalina0103 Kızlar merhaba yaklasık 1 ay önce 1 sene sözleşme yaparak bi eve taşındık ama ev yaz günü bile buzhane gibi taşınmış olsak 1 senelik kirayı vermek zorunda mıyız yoksa herhangi bi ödeme yapmadan çıkma şansımız var mı
2minnosannesi0 Ev sahibinin insafına bagli canim normalde sözleşme bitene kadar oturulması gerek diye biliyorum
Adalina0103 annebenanneoldum daha 1 ay önce yapıldı sözleşme ev kotta ama öyle bi soğuk yok yaz günü evde hırkayla geziyoruz