Geçen hafta ailecek korona geçirdik. Oğlum da baya rahatsızlandı haliyle ama atlattık şükür. Koronadan sonra sürekli bağırıyor 3 gündür hep ama ve rahatsız edici bi ses yüksekliğiyle. Sizce agrısı mı var huy mu değiştiriyor? Geçer mi pedagogtan yardım almalı mıyım?