Merhaba arkadaşlar, 3,5 aylık oğlum son üç dört gündür çok az çiş yapıyor anne sütü alıyor doymadığı için mi az çiş yapıyor diye günde iki defa her defasında 120 cc mama vermeye başladım yinede az yapıyor üç bez falan o da iyi dolu olmuyor.Gaziantepteyiz ve sıcaklık 46 derece çok terliyor son günlerde acaba
ter yoluyla su mu kaybediyor yoksa bir problem mi var?