Merhaba anneler 22 günlük bebeğim var anne sütü emiyor sadece göbeği şişiyor gazdan kakasını çişini yapıyor ama göbek şişliği gün içinde inip tekrar büyüyor masaj yapıyorum bebek yağıyla, ama yinede gazı var cumartesi doktora gidicem fakat bir önerisi olan var mı?