Kızlar bugün özele gittim. gebe kaldigimdan haberim yoktu monodoks diye sivilce ilacini kullaniyordum. Daha sonrasinda adetim 13 gün gecikince bende test yapmadan 6 gun once ilaci kestim. Dr da ultrasonda bakti 6+2 haftalik dedi. Bebege zarar vermis olabilor sonucta 5 hafta kullanmışsın dedi, riskli bir gebelik, bu ilaci kullananlarin çoğu kürtaj yapıyor cogu da hamileligini devam ettiriyor kimjsi de bir sıkıntı yasamadan doğuruyor cocugunu dedi ve beni sonradan arastirma hastanesinin riskli gebelik bolumune yönlendirdi, ordaki dr da dedi ki bu ilac tamam riskli ama kürtaj yapilacak kadar da agir bir ilac değil dedi yani biz kurtaja karsiyiz. Ancak bir kac hoca bir araya gelecek ki bisey olacak ki kurtaj yapalim dedi. Ki zaten bende aldirma taraftari degilim ama bu ilaci kullanip hamileligi ve sonrasi sıkıntısız olan var mi acaba ?