Wonderful_mom Asyam2022 bebegin 2500 dogdu 2 gun sonra 3 aylik olacak . 2 aylikken 3850 idi unuyorum ki 5 olmustur insallah
birminikbebekannesi 3.25 kg doğdu 3 aylıkken 5300dü 10 gün sonra 4 aylık olucak sadece mama yiyor anne sütü almadı hiç az kilo alıyor bu yüzden ek gıdaya başlıcaz 4.ayda
birminikbebekannesi Kizcem62 120cc 150cc yiyor çok acıkmış olursa 180de bitiriyor yemesi güzel olmasına rağmen kilo az alıyor sma kullanıyorum mama eğer bu gittiğimizde düzgün kilo almamışsa mama değiştiricez
Kizcem62 Evet yemesi guzelmis biz de sma kullaniyoruz kilo aldırıyor mama ama benim kızım malesef en fazla 60 cc yiyordu artı meme de veriyordum bazen son günlerde hiç yememeye istahsiz olmaya başladı bu yüzden kilo alımı azaldi
Handerya 3770 doğdu. . üç aylıkken 7000 gramdı. . (sadece anne sütüyle besledi ek gıdaya geçene kadar) şuan 8 aylığız en iki hafta önce tarttığımızda 11.5 kiloydu. .