esrademirk ben de hipp kullanıyorum doktorumuz normal olacağını söyledi bebeği üşütmeyin ve reflüye karşı yatağını meyillendirin dedi bir de bebeğin isteği doğrultusunda besleyin bakın bakalım meme arıyor mu ona göre mamasını verin doyup yediği de fazla geliyor olabilir