Her mama değiştirdiğiniz de oluyir mu acaba bugün 2.gun sadece gece veriyorum mama asiri agliyor gecen sefer değiştirdiğimzde de aynisi olmustu sonra normale dönmüştü acaba bunda da ayni olur mu aptamile mi geri dönsem yne sma aldım cogu yorumda içerik daha iyi dendiği icin