Ben_anneyim İstanbul’a yeni geldik memleketten orada havalar soğuktu iki kat giydiriyordum terlemesi falan olmuyordu burada uzun kol atlet altına pijama ve çorap giydiriyorum terliyor sıfır veya yarım kollu yatırsam üşür mü
BelisMelis411 Ben_anneyim ben askılı zıbınla yatırıyorum ona tahmen kafası terlıyor karnınada muslı ortuyorum kollar bacaklar acık
Meloakar Ben sıfır kol zıbınla ve çorapla yatırıyorum üzerine de müslin örtü sıcak onlar için iyi değil