miniksavasciveannesi Ben evlendiğin 15 gunu olmustum. Simdi tekrar oldum 🥺ben buseferki gripten halliceyim ama oglum atesli oksurugu var hava veriyolar ne yapsam cabucak toparlar 🥺 hep agliyor huysuz cani cok aciyomudur acaba 🥺🥺🥺
amansallagitsin miniksavasciveannesi Allah sifa versin ya zor bi durum emzirmeye calisin surekli sizin sutunuz sifa verir Allah buyuk
Latiko miniksavasciveannesi çok geçmiş olsun bol bol emzirmekten başka çareniz yok inşallah hemen toparlar yavrum benim 😔
iremnr miniksavasciveannesi ayakların altına sarımsaklı zeytinyağı sürmek öksürüğü hemen keser diye duymuştum ama bebeklerde sarımsağı süzüp sürmelisiniz diyordu. Bende corona oldum öksürükte var ayağımın altına sürdüm çorap giydim bı gece öyle yatıcam. Bebeğimde 3.5 aylık inşallah geçmez
miniksavasciveannesi amansallagitsin allah razi olsun dun nerdeyse emmedi beni diyebilirim bugun sukur emmemezlik yapmadi ama huysuzdu hep 🥺 nekadar surede gecer bebeklerde ki 🥺
amansallagitsin miniksavasciveannesi bunyesine bagli 1 haftayi bulabilir ama dedigim gibi emzirin sık sık sutunuzden yararlansin sizde mutlaka sarimsak tuketin sutunuzden bebeginize gecsin antibiyotik guclenir toparlanir
miniksavasciveannesi Latiko 🤲🤲🤲🥺allah razi olsun inslah mumkun oldugunda emzirmeyi deniyorum bazen huysuzlugu artiyo almiyo
miniksavasciveannesi iremnr rabbim sifa versin inslah 🤲 tez zamanda kurtulursun ihlamir iyi geldi bana varsa bol.limonlu ihlamir ic
iremnr miniksavasciveannesi içiyorum bol bol ıhlamur bal limon umarım sizinde brbişiniz hızlıca toparlar