Kizcem62 3 ay 10 gunluk bebegim yaklaşık 20 gündür çok zor sadece uyurken yiyor oda çok az son bir kaç gündür hiç yemiyor zorla 2 3 dakka emzirebiliyorjm oda nadiren hiç mi acikmiyor anlamıyorum.. aranızda aynı şeyleri yaşayan var mi
amansallagitsin Kizcem62 o donemlerde meme reddi cok yasaniyor bu yuzden hep derim annelere uc aya kadar bebeklerinizi surekli emzirin surekli die tavsiyem 10 dk bi teklif edin hoplayarak ziplayarak dans ederk sarki soyleyerek yan yatarak uzanarak her poziyonu deneyin
Kizcem62 amansallagitsin her pozisyonu deniyorum üstünde durarak bile vermek istiyorum hiç bir şekilde yemiyor direk agliyo4 biberonu da almıyor ki