merhaba çok geçmiş olsun öncelikle🙏🏼. Siz de covid olabilirsiniz. Mutlaka maskeli olun, emzirirken/beslerken veya bebiş kucağınızdayken çift maske takın, ellerinizi sık sık yıkayın. İkiniz de covid olsanız dahi sizdeki virüs yoğunluğu bebişten fazlasysa veya varyasyon farklı ise tekrar enfekte olabiliyor.
Bebiş için evde mutlaka ateş düşürücü fitil bulundurun.ateşi çıktığında düşük tutmak için eklemlere ıslak bez koyun ve ılık duş aldırın
Evde ilk ben oldum ve önce bebişe somra eşime geçti. Bebeğimde ateş oldu 1-2 gün. Arada öksürdü ama çabuk atlattı. Endişelenmeyin hiç. Grip gibi geçip gidiyor.