Merhabalar 2,5yasında oğlum büyük ihtimalle covid oldu 2 gündür inatçı bi ateş var doktorumuz iburamin verdi günde 3 kere ama şuan ateşi o kadar çıktı ki iburamin vereli 1 saat oldu neredeyse düşmüyor ılık duşta aldırdım fayda etmiyor 😔sizce pedifen de vermeli miyim ya da doğal bi yöntem var mı bildiğiniz Ateş düşmesine yardımcı olan