RaYaOm merhabalar güzel anne, oğlum 7 aylık aynı şekil bizimki de erken kapandı. Onuda ben fark ettim fark edileceği falan yoktu.. baş çevresi doğru oranda büyüdüğü sürece sorun yok dedi özeldeki doktorum. Bazı bebeklerde öyle erken kapanma oluyormuş.. hiç telaş yapmayın. Biz de korkmuştuk. Ama sorun yokmuş.. Her kontrolde bakıyorlar. Ama olur ya insanlık hali unutulur. Siz kontrol ettirin bıngıldağını her ihtimale karşı..