Merhaba cağnım Anneler
Kız bebem var doğduğunda 3250 grm doğdu . 5. Ayında 6.500 kg idi. Ve doktorumuz ek gıdaya başlattı asla ama asla tatlarına bile bakmak istemiyor farklı zamanlarda da denedim belki bu sefer yer diye her defasında reddediyor. Ayrıca anne sütü yok denecek kadar aZ gün içinde 90 cc anca çıkar. Çoğunluk mama ile besleniyor ve iştahlı bir bebek değil sabah 9 dan akşam 21:00 e kadar toplasan 510 cc mama içer. Az mı içiyor ama zorlasam asla istemiyor. Ne yapmam gerekiyor ? Yemeğen bebek çok zormuş.İlk kızım çok iştahlıydı hiç sorun yaşamadım ama şimdi böyle olunca ne yapacağımı şaşırdım