Ygmr123 Bebeğim 13 aylık bana o kadar bağlıkı sürekli kucağımda hiçbir iş yapamıyorum ev içerisinde yere bıraksam avaz avaz ağlıyor hiç susmadan …Bu durumu nasıl yönetebilirim aynı durumda ya da fikri olan?
Umutluluk İsterse kendini yerlere Atsın görmemez duymamazlıktan geleceksin 1 hafta ben öyle kurtuldum ancak :(